Obchodní podmínky

Výrobky splňují hygienické požadavky stanovené vyhláškou č.38/2001 Sb. pro styk s potravinami (par.8, odst.4)


Rozměry tvořítek jsou v cm.

Uvedená míra je vždy nejdelší strana tvořítka.

Uvedené ceny jsou včetně DPH (potravinářské zboží 15 %, ostatní 21 %)

Dodací podmínky:
1. Odesláním objednávky je uzavřena kupní smlouva.
2. Nemáme minimální hranici pro přijetí objednávky.
3. Pokud zákazník potřebuje zboží doručit v co nejkratším termínu – prosíme o uvedení této informace v poznámce.

Dodací lhůta:
Objednávky vyřizujeme ihned. Zboží odešleme do 1-7 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud na zboží spěcháte, prosíme o uvedení této informace v poznámce. Zboží zasíláme poštou na dobírku, službou PPL nebo DPD. Možný je i osobní odběr nebo platba předem na náš účet (viz níže). Jiný způsob dodání lze uskutečnit na základě osobní dohody. V případě, že je objednané zboží doprodané, je o tom kupující informován telefonicky. Prodávající garantuje ceny uvedené v nabídce. Objednané zboží prodávající doručuje prostřednictvím České pošty, službou PPL nebo DPD . Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím při objednání v objednávkovém formuláři. Zákazník je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti odebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží. Balné neúčtujeme

Poštovné po ČR:
- 95,-- Kč, poštovné je účtováno podle zákona o DPH včetně DPH 21 %. Poštovné zdarma při odběru zboží za 2000,-- Kč (netýká se zahraničí a VO)

Poštovné na Slovensko:
- poštovné na Slovensko je minimálně 275,-- Kč

Bankovní převod:(pouze ČR)
- U bankovního převodu účtujeme částku poštovného 95 kč.
- Po té, co je Váš balíček připraven k odeslání, spojíme se s Vámi přes Váš e-mail, nebo tel. a sdělíme Vám veškeré údaje k úhradě zboží (číslo účtu, částku a variabilní symbol platby).
- Jakmile nám potvrdíte platbu na náš účet, balíček odešleme na Vámi udanou adresu.

PPL: - dodání do druhého dne po odeslání balíku.

Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

1. Reklamace s řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

2. Pro vyřízení reklamace je nutné vadu zboží bezodkladně nahlásit (nejpozději do 5 dnů od převzetí zásilky).

3. Reklamované zboží je nutné zaslat s kopií faktury zpět na naši adresu.

4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 14 dnů.

5. Na základě dodaných informací bude posouzen další postup při vyřízení reklamace – výměna zboží , případně vrácení zaplacené částky – vše po dohodě se zákazníkem.

Komunikace s PPL-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

:
Vrácení zboží a peněz: Dle zákona č. 367/2000 má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dní bez udání důvodu. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání , které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Vrácené zboží kupující doručí poštou nebo osobně na vlastní náklady na adresu prodávajícího. Součástí zásilky musí být kopie dodacího listu (vyúčtování) zásilky. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené. Za těchto podmínek prodávající vrátí kupujícímu částku zaplacenou za vrácené zboží do 14 dnů od doručení, a to poštovní poukázkou, nebo bankovním převodem, na adresu, na kterou bylo toto zboží původně zasláno. V případě vrácení poškozeného zboží budou od vrácené částky odečteny náklady na vrácení zboží do původního stavu. Náklady na dodání zboží je prodávající povinen spotřebiteli vrátit. Jak postupovat: .


1. Kontaktovat prodejce s tím, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedeným číslem faktury.

2. Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, nesmí být použité a musí být nepoškozené. V případě nesplnění těchto podmínek má dodavatel právo snížit hodnotu zboží (zákon č. 89/2012 a směrnice EU a Rady č. 2011/83/Eu).

3. Po obdržení vráceného zboží prodejce zašle částku za zboží na uvedený bankovní účet zákazníka (případně složenkou) ve lhůtě do 14 dnů od obdržení zboží.

Záruční podmínky:
poskytuje se záruka v trvání 24 měsíců od data prodeje. Na vady způsobené nevhodným zacházením se záruka nevztahuje.

Reklamační řád:
prosíme kupujícího, aby si zboží prohlédl a zkontroloval a v případě zjištěných vad nás kontaktoval.

Ochrana osobních údajů:
veškeré nakládání s osobními údaji se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. Získaná data nebudou nikdy poskytnuta třetímu subjektu.

Doporučení pro údržbu plechových formiček:
- Před prvním použitím opláchnout v horké vodě a důkladně osušit.(nepoužívat jar a podobné přípravky).
- Nemýt v myčce.
- Po použití opláchnout v horké vodě a důkladně osušit (nepoužívat jar a podobné přípravky).
- Některé formičky mají ostré hrany, pokud je budou používat děti, doporučujeme Vám děti s tímto seznámit a používat je pouze pod dohledem dospělé osoby.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“ V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na: ceskeformicky@seznam.cz, tel. 494623880, 605908783


GDPR
Svěřená osobní data nebudeme bez souhlasu jakkoliv poskytovat třetí osobě. Nepoužijeme svěřená osobní data ke komerční nabídce. Zároveň se zavazujeme k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymažeme ze své databáze.

Dále prohlašujeme, že zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a v platném znění s Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracování osobních údajů po 25.5.2018.

Ujednání o zpracování osobních údajů a rozsah zpracování osobních údajů:


Uzavřeli jsme smlouvu o koupi zboží nebo poskytování služeb. V rámci tohoto právního vztahu budeme zpracovávat osobní údaje zákazníka za následujícími účely:
a) Toto zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy.
b) Zpracovávají se pouze údaje nutné pro komunikaci se zákazníky a vyřízení objednávky – jméno, příjmení, adresa, adresa doručení, telefonní číslo, emailová adresa a případně DIČ a IČ.
c) Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely realizace kupní smlouvy a vedení uživatelského účtu. Uvedené údaje je povinen uvádět správně a pravdivě.
d) Kontaktní údaje budou zpřístupněny pouze doručovatelům zboží (pošta, PPL, DPD), a to pouze v rozsahu zabezpečujícím bezproblémové doručení zboží (adresa, telefonní číslo, email). Tyto údaje nebudou poskytnuty žádné další osobě.
e) Kupní smlouva je archivována prodávajícím v elektronické i písemné podobě po dobu neurčitou.
• Tímto se zavazujeme, že svěřená osobní data nebudou bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytována třetí osobě.
• Současně se zavazujeme k tomu, že na přání zákazníka vymažeme jeho osobní data ze své databáze i bez udání důvodu.


Velkoobchod:
Lubomír Jánský
Pohoří 91
51801 Dobruška
IČ- 16774035
DIČ-CZ521025214


Maloobchod
: Hana Jánská
Pohoří 91
51801 Dobruška
IČ – 45593990


ceskeformicky@seznam.cz
hanj@centrum.cz

GSM:605 908 783 ,

tel/fax:494 623 880

písemně: Lubomír Jánský, Pohoří 91, Dobruška 518 01, Czech republic

IČO - 167 740 35
DIČ - CZ521025214
Živnostenský list vydal OŽÚ Dobruška, č.j.:4061/315/62.